niedziela, 28 lutego 2010

Niech ta zima się skończy!




Mam już dość tej całej zimy, wszędzie śnieg, ciągle wieje lodowaty wiatr i każde wyjście na dwór staje się katorgą. Na szczęście już niedługo marzec! Dzisiaj ukazały się pierwsze promienie słońca na niebie. Więc nie czekając ani chwili wyszedłem na spacer.

Z szafy szybko wygrzebałem torbę, co mnie zaskoczyło ostatnio przeczytałem że wczesną wiosną modne będą militarne detale oraz tzw zgniła zieleń. mam! Wskoczyłem w wygodne spodnie i buty. Obwinąłem się nową szalikochustą ; ) , którą dorwałem w second-handzie ( szukałem czegoś w tym rodzaju ok. miesiąc). Założyłem na siebie również płaszcz, który moim zdaniem jest fantastyczny, stwierdziłem że jest to mój zakup roku.

czapka - cropp
okulary - tesco
szalik - second-hand
torba - divese
płaszcz - aa tajemnica ; ) ha
spodnie - big star
buty - nike

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz